Jag har ärligt talat inget att säga..

Jag har sån extrem torka i mitt huvud att de finns inte...Jag vet inte vad jag ska skriva o jag har ingen lust att skriva heller...Livet e fint o livet e roligt men jag har inget att skriva om det haha..
På fredag ska jag ut o supa kan jag berätta iaf..O helgerna på sistone har varit lugna som fan..
Igår var jag förvisso på bröllopsfest me reggae tema typ..Asgod mat o häftiga uppvisningar sen hamna jag i Malmö o bada i en lyxyacuzzi som var extremt skön o plaska i haha..
Ja men de va det, jag skriver mer om torkan går över o ja vem vet det kanske den är lr inte vem bryr sig liksom haha..

Lägger ut lite bilder till er så ni har nåt o glo på :D








Kommentarer
Postat av: jimmy

Fina bilder på dig.

2009-09-21 @ 11:29:42
URL: http://sjov.blogg.se/
Postat av: Doin' it for the fame

yeah, we are so bad ;) hihi

2009-09-24 @ 23:18:06
URL: http://johanekstrom.blogg.se/
Postat av: rille

mkt fina bilder på dej :)

2010-01-01 @ 23:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0