En o annan dålig dag..

Det har alla så e det men nu har jag inte det iaf...o nu skriver jag iaf fastän jag sa jag inte skulle haha..
Men sen vad jag hade o skriva det var en annan sak...
Jag har ingen inspiration känns det som men ja de gör la inget för jag mår fint ändå..
Så tyvärr blir det ju inte mycket jag skriver...

Kan ju säga att jag dejtar ju ingen nu iaf, så var det med den saken..Ska man kalla det dumpad lr dissad?
Dissad får det nog kallas tror jag..Borde finnas ett mellanord ju för dissad ser jag som när nån random snubbe kommer fram på krogen o man säger Tack o hej direkt...O dumpad e ju när man träffat någon en lite längre tid..
Så vad ska man då kalla det när man inte blivit dissad direkt men inte heller inlett nåt förhållande?
Dispad? Hahah Dispad, den ska man nog köra med...

Men ja jag är varken desperat lr självmordsbenägen så jag överlever nog faktiskt...

Ja så nu e frågan om jag ska ba strunta i allt me killar eller se om nån rolig ringer...

Varit en knasig vecka som gått upp o ner o ner o upp...Galen tupp...
Behövs positiva vibbar o mycket skratt så ska sitta här o prata med mig själv hahaha...

Nej nu ska jag inte gagga mer...Ring maj :D

Puss haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0