Älskar utekvällarna ! ! !

Jag älskar våra utekvällar, dom har blivit så extremt roliga varenda gång o alkoholen har täppt till varenda por haha..
Nej men i fredes var jag o Theres ute igen, Linda och Sandra gjorde oss sällskap men dom försvann lite hur som helst sen..
Fulla blev vi dock och det vinglades lite hit o dit haha nej så vingligt var det inte..
Jag tror varje människa jag stötte på flörtade me mig o jag e rätt flörtig me alkohol i kroppen så jag flörtade tillbaka med hela Malmö hahaha..Jag e rätt flörtig nykter oxå men värre i onyktert läge...
Snackade me en snubbe som tävlar i Ultimate fighting rätt länge men minns inte riktigt vad vi snackade om ens haha, minns dock att han kysste mig o att jag babblade om en fax...

Vi blev bjudna på en hel del alkohol, antagligen för snubbarna hoppades vi skulle följa med hem men neee den funkar inte riktigt..Kvittar om jag e full lr nykter jag följer inte med nån hem ändå..

Kvällens tabbar stod väl jag för som vanligt, fastnade med klacken i kullersten så satte mig rätt på röven med skorna kvar i stenen..Sen var det Theres sexy dance som gick ut på att när jag satt på baslådan lr vad det e för nåt så dansar hon fram o slänger upp mina ben i luften så jag ligger som en prostituerad lodis där hahaha..
Taxin var nog ändå bäst för när jag hoppar ut o säger hej då så snubblar jag o dimpar platt fall som en strandad val ner på marken hahaha men jag bjuder på det..
Hade inga blåmärken lr ont nånstans iaf dagen efter hahaha..

Måste rusa ska ut på en cigg med Sussu..


Försökte få Theres o posa hahaha


Såhär såg det ut dagen efter iaf hahaha







Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå! Du hade ju tydligen skit mycket att berätta sist vi snacka, vart tog det vägen? haha XD



// STITCH! ;)

2009-10-06 @ 14:45:46
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0