nee men tjeeena

Ja här e man inte varje dag o dummar sig men nu har jag ändå inget att göra så slänger in ett inlägg..
Har slarvat bort min usbsladd me så kan inte lägga in bilder men får se va vi hittar i gamla arkivet haha..

Livet har väl bara gått som vanligt på sistone upp o ner ner o upp typ..
Det tråkigaste har nog faktiskt varit HAN..
Han som sa han tyckte om mig o han som jag faktiskt tyckte om att snacka o umgås me..
Han som helt plötsligt börjar höra av sig mindre och skickar hjärtan med en annan tjej på facebook..
Vad ska jag göra? Jag gjorde det jag ansåg vara bäst, avslutade o sa de räcker me vänner...
Jag tjabbar inte om en sån sak, vi va inte ihop ju..
Jag ville inte heller avsluta det men jag tänker inte bli sårad heller, man ska gå på sin magkänsla o jag vill inte behöva känna så som jag gjorde...Jag är inget papper som man slänger runt på, o när jag tänker efter så blir jag nästan arg över hur jag behandlats...Jag skulle aldrig bara sluta höra av mig till någon jag säger mig tycka om..
Trodde man kämpade lite när man tyckte om nån...
Vart är respekten?
Tänker inte älta rundor på detta mer nu, bara gå vidare...Vill skrika lite men det tänker jag inte göra, tänker hålla mig på god kant o inte visa vad jag känner..Jag kan inte bara flippa ur sådär på nån för man har rätt att ändra sig o man kan bli kär i nån annan ju, är bara besviken på att jag fick den ignorera behandlingen en gång till..
O jag får den slängd i ansiktet me...Baah jag blir bara arg när jag tänker på det, det handlar inte om nåt annat än principen och respekten...Hur kan man vara så elak?

Man lär sig aldrig av sina misstag o jag har nog inte lärt mig mycket mer av detta..
Tro inte heller jag e heldeppig o sånt för de e jag inte o jag e inte olyckligt kär lr nåt sånt heller..
Ville bara slänga ur mig lite tankar :D

Jag vill va kär men såklart i rätt person o jag hamnar alltid så fel..

Vad mer jag ska skriva om nu då?
No idea asså

Jo Theres mamma ska dra me oss på Idol o kolla på dom haha blir säkert kul, jag e inget idolfan men de blir nog trevligt ändå..
Jag o Theres ska ju även ut på bravader som vanligt snart, när lönen kommer e det party som gäller :D:D

Längesen jag snackade me Miss Barasvettig oxå, hon lullar nog i paradiset hehe
Glad hon hittat sitt paradis :D

Nej jag orkar inte skriva mer nu, tappade lusten helt..
Imorrn blir det Malmö o massa mys me Kanelen iaf :D:D

Puss haaj

Jag är nog helt tom för tillfället...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-10-22 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0