lala lalal laaaaa

Är på gott humör nu på kvällskvisten, vet inte varför men jag är det haha..
Så vad fasen ska jag skriva nu när jag e på gott humör? Borde inte vara det för har hänt en hemsk grej för en nära vän :( Mina tankar går till henne nu..
Men dom andra tankarna går lite upp o ner, varit en lugn helg som vanligt..Idolmys me mamma Pia, massa bus me Kanelparasiten, dubbeldejt med äckliga chips och en pruttande Theres ...o ja jobb såklart alltid jobb ju...

Dingata fixade en dubbeldejt igen men den va lika misslyckad som de andra haha, flabbiga snubbar som försöker ta en på låret har vi fått nog av..men de e riktigt kul o va me i radio varje jäkla fredag o träffa massa nytt skumt folk..De flesta har dock genomskådat oss o vet vi inte tar det på allvar fasen..
Tror nog min drömkille finns på annat håll :D

nej nu tappade jag koncentrationen, nåt offer på msn säger han ska ge mig hiv hahaha...(på skämt)

Nej nu vet jag inte ens vad jag ska skriva fan meee dåå..Måste nog sova ska upp o sola o jobba imorrn..
Jag uppdaterade lite iaf sååååå be happy..Kommer mer i veckan o efter helgen, hittar dock fortfarande inte min jävla usbsladd faan..
Nu ska jag sova..hörs snart..PUSSSA




Kommentarer
Postat av: Anna

bra låt :O har inte hört den innan !

2009-10-26 @ 01:24:02
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0