Men Tjeeeeeeena Bengan

Min permiss i helgen blev skeetabra, va me Melina mestadels av tiden o mobbade sönder henne de va jäkla kul..
Om ni vill köpa henne på Blocket.se sök på gummidäck ! ! ! Hahahaha nee fy va jag älskar daggen, jävla roligt e det...
Melina säger att det heter DRIVE THRUE istället för DRIVE IN på Mcdonalds...RESPEKT

Färgade hennes hår o pipens hår o deras pannor o nackar, skitbra blev det... Vaxade mitt ansikte me benvax, inte att rekommendera dock...

Melina försökte köra ihjäl mig oxå men hade hon lyckats hade jag iaf blivit av me slangen...

Sitter i lägenheten nu o väntar på att dom ska ringa från sjukhuset, en operation kvar sen ska detta va slut...
Känns just nu dock som jag kan lika gärna skippa det o hoppa från en balkong nånstans, så trött på o vara sjuuuuuuuuk o dee finns ju inget slluuut känns de som...3 veckor av mitt liv e 3 veckor för mycket av mitt liv..
Får dock gå hem till nån annans balkong för jag har INGEN BALKONG !! !
DENNIS FÅR JAG LÅNA DIN BALKONG?

Nej ska gå o göra nåt annat nu men vi ses förhoppningsvis om 1 vecka, dom ringde nu så blir operation imorrn o dör jag inte så kommer jag säkert ut till helgen...

Älskar er alla


Kommentarer
Postat av: http://lautarodole.blogg.se/

Glöm inte att bloggen är uppe nu!

http://lautarodole.blogg.se/

2009-05-29 @ 14:06:17
URL: http://lautarodole.blogg.se/
Postat av: Marnie

Haha ejjj jag säger inte heller drive in!:D Upp med hakan, kämpa vidare..vi need and love you! :)

2009-06-01 @ 14:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0