Hmmm

De flesta månader så e jag besatt av att handla kläder och detta gör jag till varje pris men denna månaden har allt handlat om skor, jag har varit besatt av skor helt galet för jag har skor så de räcker o de skor jag köpt är skor som enbart folk på tv kan gå va fasen...
Dom 2 första paren har jag inte ens fått hem än


ska visa vad jag köpt de senaste 4 veckorna

                                      

Nu till nåt annat då jag känner mig pmsig och övergiven...

Jag kan även tycka att jag börjar tröttna lite på detta, man blir nästan alltid dissad i slutändan..
Jag pallar liksom inte mer, så trött på allt snackande..Mycket snack o aldrig någon verkstad...

Jag finns inte här för alltid...o jag haar oxå problem men jag verkar inte få ha några så de e ju skit samma...
Jag mår skit visste ni det, jag vet inte ens vad jag mår dåligt över men dåligt som fan mår jag o när ingen vill lyssna så frågar jag ju mig varför jag alltid lyssnar?

Men fine jag ska låtsas va lycklig så jag inte förstör den bilden alla vill jag ska leva upp till..
Nu ska jag gå o titta på film me en person som jag faktiskt tycker är puckad men de e ju den enda människan som har tid för mig...

Hoppas ni haft en fin helg o får en fin vecka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså.... orka bränna pengar på 6par skor och sen inte ha åengar till mat :)

2009-03-17 @ 18:40:06
Postat av: Sandra

Hahaha håll käft jag vet vem du ee :P

2009-03-17 @ 19:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0