Eftersom att

jag alltid tjatar på Sandra om att hon ska uppdatera sin blogg så fick jag själv nu uppgiften till att göra det åt henne (melina).

Sandra ligger för tillfället på soffan och jag är på mitt rastlösa humör idag igen. Tänkte vi skulle ut och ta en promenad innan klockan slår 15, hade varit vettigt.

Sandra är ledig idag så jag antar att vi har en flummig dag framför oss.

Jag har verkligen inget vettigt att skriva om idag...verkligen inte. Förstår inte varför jag är så tom i skallen.

Skriver senare när jag kommer på något.

Tack för mig hej!

Kommentarer
Postat av: Marnie

Hahaha javisst.......ni hade säkert en flummig dag! bilder tack puss

2009-03-24 @ 15:24:54
URL: http://souljah.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ahh det blev ju aldrig ngn flummig dag =)..vi bara segade hela dagen =)

2009-03-24 @ 16:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0