wihooooooo

Lina gjorde faktiskt min dag nyss, har mått helskumt på sistone o inte kännt mig så happy precis o så ringer den bajsen o säger att hon kan betala biljetterna om jag kommer upp till Västervik på nån festival v 28...
Med tanke på hur ont om cash jag har för att jag varit sjukskriven så e detta en underbar grej...Lina får nog massa karma nu haha...
Tror det kommer bli extremt roligt för den donnan e ju galen o jag behöver verkligen komma bort...
TACK LINA

Snackade me tollen innan oxå, sån sjukt underbar person o så lätt o prata med...
Tjejer är ju annars assvåra o komma överens men den här damen e wonderful...

Har sån lust att bara skrika ut hur mycket jag älskar mina vänner...varit så många år nu som allt gått upp o ner o jag har bara blivit klassad som bitch...Nu e jag mig själv igen känns det som o det är pga av personer i min närhet som lockat fram mina positiva sidor...

Låter säkert som ett psykfall men när faktiskt allt går emot dig i livet så blir man bitchig till slut...


Wikingen har fått mig o skratta väääldigt mycket de senaste dagarna me, jag e ägd hahaha...

Måste tillägga jag saknar Melina med haha...Älskar dagg :D

Känner mig inte som en bitch längre, känner mig faktiskt snäll o ödmjuk...
Förr hade jag aldrig låtit mig köras med lr tagit steget o engagerat mig i nytt folk men nu känner jag att jag har inget att förlora...
Jag tänker vara mesig, jag e trött på att vara kaxig o jävlig...Jag ska bli en fjolla asså...

Men säg inte de till nån hahaha...

Ska försöka få in lite bilder på nya datan från moben nu o lägga upp haha sen jobb...
Puss haj

btw inte en aning om vem snubben va men jag fick 100 spänn o jag kissar INTE på han haha
  

 

Tack Melina för att du inte röker där hahaha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0