Vad ska jag säga?

Jag har trillat ihop totalt nu o vet inte hur jag ska ta mig upp... Jag vet inte om jag orkar ta mig upp ens...
Jag känner mig helt tom o vet inte vart jag ska ta vägen, jag har ingen utväg o jag har ingen tillflykt...
Har bara mig själv o allt det tomma..Jag kan inte andas längre

Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Varför bryts min värld ner? O vad ska jag göra med alla bitarna?

Jag orkar helt enkelt inte mer, jag e jättetrött o 2009 är det värsta året i mitt liv...

Jag vill inte bli instabil, jag vill inte må dåligt, jag vill inte tänka såhär mycket, jag vill inte oroa mig för att bli sån..
Jag vill bara vara lycklig på egen hand o kan jag inte det så är det ingen mening me detta längre...

Vill tillbaka till den lyckliga människa jag en gång var..



Kommentarer
Postat av: André

Inte roligt att höra att du är nere, hoppas du snart är pigg och glad igen.

Kram André

2009-06-11 @ 20:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0