Underbart vääder meeeen

jaaaaaaaaaaag kan inte gå ut....Ska röntgas imorgon så jag får inte äta på hela dagen o käkar tabletter som gör att jag ska befinna mig nära en toalett hahaha...De kanske ni inte ville veta men nu vet ni det så tjiiii...

Har även tvättid o behöver verkligen städa så för att slippa må dåligt över att jag inte kan gå ut så förklarar jag allt här så jag kan skylla på det...Nej men asjobbigt o gå ut me o känner man matdoft o grejer blir man ännu hungrigare juu...
Jag har klarat mig bra hittills iaf, har förvisso inte behövt ha en toalett i närheten o hungern e väl sådär..
Med tanke på att jag kräktes igår o inte fick ner nån mat då heller så på sammanlagt 3 dagar har jag ätit ett Mcdonalds mål...Men jag lär ju inte tyna bort så kan nog överleva på fettreserverna ett par veckor, månader okey okey år då hahahaha...

Annars mår jag rätt fin fint asså...Va i telefon med Melina i över 2 timmar igår o lyssnade först på när hon läste om hur man vattnar blommor haha sen låg vi tysta o läste bimbobloggarnas stavfel hahaha ALERGÄISK...Hur svårt ska de va o stava till allergisk?
Kan ju iaf rekommendera er att gå in på fjortisarsbloggar o läsa deras extrema stavfel för det e riktigt kul..
Haha nu fick jag press på mig att inte stava fel men asså får jag in ett stavfel är det för att jag skriver för snabbt, det är inte för att jag är ALERGÄISK hahahaha..Älskar den stavningen nu...
Nämner inga namn för jag vill inte göra reklam för dom hahaha...

Jag misstänker att jag nog inte kommer behöva springa på toaletten me tanke på att där inte finns nåt i min mage ju...
Fan då kunde jag planerat in annat o legat o solat...
Fast jag är ingen jättefan av sol asså, de e skönt med lagom värme men dom här 30 graderna klarar jag inte...Det är alldeles för varmt o man pallar ju inte röra sig knappt..
Ligga vid havet lr en sjö i denna värmen kan jag köpa men för tillfället så kommer jag inte till något hav lr sjö så då suger värmen...

Nej men jag kanske ska slänga på mig min bikini nu o städa i den hehe..
Måste dock ta tag i städningen nu så får blogga sen...

Hahaha vet direkt vem jag tänker på när jag ser denna bild men tänker inte säga ett ord, då får jag säkert ba skit..




Just de ja, dagens o årets konstigaste impuls internetköp blev denna idag o har ingen förklaring på varför jag beställde den men har man problem me shopping så har man...



Puss haaaj


Kommentarer
Postat av: André

Haha härligt impulsköp, helt klockrent

2009-06-24 @ 13:11:49
Postat av: Melina

haha..och du klagar om din fattigdom..ful va den också :P

2009-06-24 @ 14:33:28
URL: http://www.melinaofsweden.com
Postat av: Sandra

Vet du vad jag tycker Melina? ATT DU SKA VA TYST :P

2009-06-24 @ 15:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0