Sönderägd av en 23-åring, mitt liv e förstört

Hahahahaha bullshit, jag ba skoooja...
Han äger mig förvisso men det e bara för jag inte e van vid så kaxiga snorvalpar hahaha..
Men för att vara en aning snäll o gullig o få lite karma tillbaka måste jag erkänna att han är rätt söt..DUTT

Jag ska faktiskt spara ihopa lite pengar för jag ska göra en ny tatuering haha..
Som vanligt ska jag inte ha nåt vanligt utan nåt konstigt såklart...
Den får göras om lite så den inte ser exakt likadan ut förvisso men sån här ska jag ha..

Det lutar åt denna så vi får se när sommaren e slut haha..


Kommentarer
Postat av: Marnie

Vad har hänt med alla lammkött :( 23 åring..ahhh...puss

2009-07-02 @ 15:45:54
Postat av: Sandra

Haha måste ju klättra uppåt =P

2009-07-04 @ 21:42:39
URL: http://slusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0