Shoppppping nuuuuu

Jag e såå sjukt shoppingsugen asså, fan att jag ska jobba imorrn asså...
men får försöka hinna med på tisdag även om jag måste åka själv då aldrig nån annan än jag vill shoppa..
Bara jag som mår så bra av det? Antagligen..

Vem vet de kanske hjälper mot mitt psykbrytande haha...Jag ska såå shoppa faan...

Just de måste betala räkningar me haha men de löser sig...

Ja finns där nåt mer o säga? Min mob är väldigt tyst så fan er höhö..

Nu ska jag spana grejor på nätet...men jag ska absolut inte beställa nåt asså...

Måste bli lite mer haj på datorer, finns säkert massa kul man kan göra på denna lilla burken men jag vet ju fan inte hur..

ah där kom jag in på nåt annat samtalsämne ja haha..

Nee skriver mer sen, ska kolla film nuuu

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0