Psykbryt.se

Just nu mår jag faktiskt fint egentligen men ändå inte..Jag är frisk o allt sånt förutom en förkylning men jag e så trött på livet asså..Allt är ju så jävla tråkigt..
Umgåtts me Dennis i flera veckor trots att han driver mig till vansinne ibland men samtidigt vill jag inte åka därifrån..
Vet ju inte vart man har människan o jag retar mig på sånt för folk ska inte veta vart dom har mig inte tvärtom..

Tror det är nåt slags alien virus i luften för alla verkar instabila, psykbryt är vi allihopa allihopa du me o jag me...
Nej jag har inget att skriva om, har inte gjort annat än varit hos mamma o sen hos Dennis...
O så att alla vet, Dennis är en polare inget annat, inte kk lr dejt lr nåt sånt...Vi har roligt ihop that´s it..

That´s it överhuvvetaget nu för jag tror jag måste bege mig ut innan en viss person blir sur för att jag inte dyker upp..

Skriver snart igen

Kommentarer
Postat av: André

Roligt att se att du skriver igen..

Kram André

2009-06-09 @ 17:53:56
Postat av: Melina

inte roligt att se att du skriver igen :P

2009-06-10 @ 13:22:08
URL: http://skye-myrehab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0