Jobba jobba jobba

Sjukt trött men känns ändå bra o jobba igen, jobbat snart 6 dar i sträck o e väldigt trött men skit i det...
De e skönt o va där o tänka på annat o umgås me folk som älskar en hehe..

Va riktigt trött idag men efter lite kaffe så gick humöret upp igen...
Hade velat berätta massa knasiga grejer om idag men tystnadsplikt så nee går icke...

Kom hem nu o satte mig o börja kolla Beck filmen, älskar Beck...
Känner jag e en aning hyperaktiv nu haha men inget ovanligt fasen...
Hade velat hitta på nåt men e för trött för det så kan lika gärna sitta här, lugnt o skönt o jag får vara nudist i min ro haha..
Ibland skulle jag vilja bli polis fast palla springa efter folk hahaha...
Jag har ju noll kondition nu asså, allt de här sjukhusgrejset har ju gjort att jag knappt rört mig på 2 månader så måste verkligen ta tag i träningen igen, skulle nån vilja mörda mig så e jag ju ett lätt byte iaf daaaaa...

Tror jag kanske borde köpa mig en karl snart, har fått sån lust på lite kärlek faktiskt..o bättre jag köper en för leta efter nålar i höstackar e ju så jobbigt =P

Såg ett barnprogram på Cartoon network idag me o de handlade om Karma haha sån ödesgrej juuu...
Dom menade först att karma inte fanns för universum var massa partiklar som inte alls styrdes av karma men sen så börja dom tro på det o då va de ju såklart att man måste göra nån god gärning för o bli av med dålig karma...Så dom gav pengar till ett katthärbärge o fick bra karma igen..o ja jag tittar på cartoon network på jobbet =P
Men va fan ska jag då göra? Jag tycker jag gjort goda gärningar men förvisso e jag ett egocentriskt as så de jag har gjort har jag säkerligen gjort för min egen skull...Maybe lr antagligen förtjänar jag nog fasen min dåliga karma...
Tror jag måste börja göra goda gärningar, kanske rädda en katt lr hjälpa en tant? Undra om det hjälper ska testa iaf..

Tycker ni kan komma me nåt förslag på vad jag ska göra som e riktigt osjälviskt så jag får bra karma igen =)

Hmm docent i kriminologi skulle jag me vilja bli, ba en tanke...

Jag kissade nyss men e kissnödig igen asså, en annan tanke de...

Nu har jag nog slut på tankar, jag kommer inte riktigt på vad mer jag tänker på iaf...faaaan nu tänkte jag nåt o så glömde jag det för Sussu skickade o fråga om vi skulle ta en cigg...Hmm va fasen va de jag tänkte på..
Just de ja jag tycker min mob e tyst när jag e hemma o när jag e på jobb så går den på högvarv...
De va det jag tänkte...Nu ska jag googla på karma o se vad jag hittar för bild :D



Hahahahaha så ball...




Lägger in en gammal bild på mig me när jag hade bra karma hahaha o va snygg o ung faaan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0