Hahahah så knasigt

Hittade ett gammalt inlägg idag så vi ska publicera det o fråga Vad fan tänkte jag me?



Ska förklara för er vad som händer om du börjar dejta en bäver...
Du börjar dejta bävern men du ser bävrar e lömska djur för min bäver satte på en giraff, o då såklart lämnade jag bävern..
Ringde min kk hermelinen men han e kär i mig o jag orkar liksom inte va ihop me en hermelin för ja dom e rätt mesiga...Så iaf träffa jag en brud som va kk me en mård o då kom jag o minnas sommaren då jag oxp satte på en mård o han skulle bjuda mig på midddag, fy fan va illa de smakade asså...Mårdar är ute så e de ba dom kan inte föda en...

Drog iaf ut på puben träffa en mullvad, hängde me han hem men så klart han vill ju ha de trångt o mörkt så han va analfixerad..Du vet mullvadar dyker ju alltid upp på fel ställe av gräsmattan...Han hade iaf en granne som va grävling o där kan jag säga vilket röj, bästa sexet ever men han va så bitter o deppig dan efter liksom..Kändes som han ba satte på mig för att jag va snygg liksom...

Mitt liv e så komplicerat, bör hålla mig borta från skogen ju...fast sen samtidigt, har ju börjat snacka me en störtskön snubbe då o han blev kär i Lassie men hon dumpa han me valparna o sen så fick ju han se ett av hennes filmfodral o där satt hon me en annan snubbe...De e ruttet asså.....

Då kan man ju tänka lita att han borde satsa på nåt annat men han hade ihop de me ett lodjur en gång o den satmaran klöste ju sönder hela ryggen på han, fast de klart man blir lite småkåt när man ser honom så hon va väl ba extra vild....Nåt han bör ha överseende me..
Den senaste bruden han snackade me mig om va en söt liten trana men enligt honom hmm ska citera ordagrannt nu va han sa...
Pelle: Tranor... ska jag ALDRIG ragga på igen, HELVETE vad de skriker, väcker grannarna å grejjer, lockar till sig flockar av andra tranor också..


Med enkla ord så är inget enkelt när de gäller sex o kärlek...
Har inte haft sex på typ ja 6 månader nu, jag vill inte bara hoppa i säng me första bästa som kysser mig på halsen...
Vill ha de där pirret av o veta att han längtar efter mig även när jag inte e där...



Hahahaha fan så fjollig jag e

Sov gott allihopa =)

Kommentarer
Postat av: André

Haha störtroligt inlägg

2009-06-15 @ 11:20:06
Postat av: bille

bävrar kan man ju inte för mycket om, däremot högpastoriserad mjalk.



om du ställer din yougurt i ett hörn, är det då rätt o kalla den för vrågurt? Om du får gonnore i yougurten, är det då en gnorrgurt? eller om du som jag häller stråhrom i yogurten... är det då en stronggurt?

2009-06-20 @ 00:05:20
URL: http://www.baraskit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0