Haha sorry för den kommande dåliga reklamen

Melinas blogg är hemsökt hahaha..Gick in där nu o skulle kommentera åt henne för hon har än en gång fått utbrott i sin blogg haha, jag skulle betala för o se en olofströmare sitta o läsa det så kul de hade varit...

Iaf när jag kommenterat o ska stänga ner sidan så jävlar flippar alltihopa o 27 internetsidor me Melinas blogg blinkar upp i min data o de blinkar o blinkar o flippar satan..Den ville inte jag skulle stänga ner helt enkelt...

Ah sorry för att din blogg e hemsökt Melina hahaha...

Okey till nåt annat nu då lr?
Jaha jag somnade sent igår iaf o sov bort hela dan, har inte gått upp ur soffan ens...Har ingen energi överhuvvetaget idag asså, finns förvisso nån jäkel som säkert hade kunnat få upp mig ur soffan men just nu så nöjer jag mig med att bara ligga här o ikväll får de väl bli pizza hehe..

Funderar även på att ta semester 2 dagar denna vecka o åka upp till mamma nu på tis o stanna tills fredag...Måste bara kolla upp hur vädret ska bli..Måste va massa sol då ju..
Ah fan jag vet inte, vet inte vad jag ska hitta på asså...
En stunden vill jag festa sen vill jag ta de lugnt sen vill jag shoppa ah va fan palla att alla delar av huvvet går åt olika håll...

Får väl ta en dag i taget o se hur de går....Folk säger jag ska skaffa lyckopiller men asså shit jag har aldrig gått på nåt sånt...Vet att mitt humör går upp o ner o att jag e deppig men finns ju värre folk fasen...

Skulle vilja ha ett hus asså, framtidsplan nr 1...

Hmm nu ska jag nog gå o duscha bara för att, bara för att det behövs o för att det är bra o duscha...

Åker o shoppar i veckan istället

Ha inga förväntningar, det drar bara ner dig...

                  

Pusss haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0