Drutt drutt

Fasen så speedad jag e idag, lite lycklig o grejer o helt utan anledning...
Jag har sån kass karma men de skiter jag i, gör inget att jag har oflyt mår ju fint ändå nu haha..
Vet inte vad som kom över mig men känns som en stor sten ba släppt...

VA sjukt seg på jobbet idag o när jag kommer hem för att kolla tv o varva ner vid datan så funkar inte min jävla box så ingen tv o inget internet haha så bull så satte på AVP3 o efter en stunds gnällande i telefon me min mamma o Sussu så jävlar börja de funka igen...
Meeeen då i min lycka över att tv:n funkar så hittar jag inte fjärrkontrollen, jag vill har en fjärrkontroll man kan ringa till hahaha så ballt de hade varit..Då hade jag aldrig behövt leta ju..

Bråket igår va ju så inte värt det, jag överreagerade antagligen men men får stå mitt kasst...
Jag har varit helt pmsig på sistone o knappt nån aning om varför men tror de e för jag känner sånt oflyt..
Detta halvåret 2009 har varit så jävla bull, först gravid sen abort o de va första o sista gången de händer...Sen en massa skit på jobbet, total kaos rent ut sagt o sen nu 3 veckor på sjukhus me smärtor jag inte ens kan förklara o 2 månaders sjukskrivning så fett ont om pengar...Massa bråk me personen jag faktiskt älskar o ha som vän o nu tillbaka till jobbet utan energi o till råga på allt så klämde jag nog en nerv i min skinka idag...Som sagt oflyt men fasen så glad jag e idag ändå hahaha..

Lycko piller behövs inte asså, drick coca cola de hjälper som fan..Jag fnisar för mig själv o tål antagligen inte koffein lr nåt haha men skit i det jag e glad iaf...
Sån här jag alltid vill vara, lycklig över ingenting även i de dåliga stunderna...

Ska nog färga håret brunt med när jag tagit bort löshåret, känner för en stor förändring o trött på att folk tror man e porrskådis haha...

Vad mycket hahaha:ande de blev i detta inlägg men sitter o hahaha:ar ju =P...

En positiv sak i allt e ju att jag kan dricka alkohol utan o bli bakis me, ¨så nu ska jag supa oftare garanterat..
Träffat typ en av världens goaste tjejer me, hon e helt underbart go...Jag har inte blivit lebb asså så tro inte det fan...

Ska jag mer berätta för något? Inte en aning faktiskt, behövde bara bubbla ut mitt goda humör...
Ska alltid va så här glad tror jag faktiskt, de e mycket roligare än o må dåligt...

Okey karma va det, jag nös så jag nästan kissade på mig nu...SCHYSST


Hahahaha sökte på lycka och fick upp denna bilden hahaha så ball




Ha de fooockers pusssaa

Kommentarer
Postat av: André

Haha härligt inlägg

Kram

2009-06-22 @ 00:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0