Dagens karma o impuls..

Vi börjar väl med impulsen för dagen och den var att jag sitter här o är sjukt ledsen o uppstressad sen blir jag ännu mer uppstressad så jag åkte till Lund hittade en styck Marika och en styck helig tant som även gör piercings o ja jag piercade mig...Sagt nån vecka nu jag ska göra det men idag gjorde jag det fan...Nu ska jag bara färga håret brunt med sen är jag klar med min makeover...

Min mage gör ont för jag känner mig så sjukt blåst men fan de, det är karma juu..
Precis som idag går o köper en cola sätter mig ner o ska dricka min cola, NÅGON HAR SKAKAT COLAN O SANDRA BLIR ÖVERÖST MED COLA...NOT NICE...
Men som sagt det e karma för att jag varit elak i mitt liv, jag har blivit mycket snällare men jag får betala för gamal misstag nu helt enkelt...Jag haaatar kaaarma...

Kanske borde göra som i My name i Earl, leta upp folk jag varit elak mot o be om förlåtelse...
Nee fan heller de vill vi inte, jag vet inte vem jag varit elak mot ju..
Gör så här istället..
TILL ALLA ER JAG VARIT ELAK MOT ELLER VAD JAG ÄN GJORT MOT ER FÖR O PAJJA MIN KARMA..FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT...

Jag kan inte ens minnas jag skulle varit särskilt elak, alltid trott jag varit relativt snäll jag menar det finns ju värre folk juu va fan...så varför drabbas jag av bad karma? Äsch nu ska jag inte älta det, jag har saker i mitt liv som gör mig lycklig oxå ju...Bara jävligt mycket otur med folk o coca cola...

nej nu ska jag kolla tv lite, dricker min skakade cola (det som var kvar) nu så lär va speedad sen o skriva mer haha OM KARMA såklart...




Next Brunett ! !


Kommentarer
Postat av: Kidod

Det lät rätt roligt med cola som överöser en. =) Särskilt om man har känsligt ljusa kläder är det ju inte roligt. Du måste ha varit elakare mot folk än vad du tror .=)

2009-06-25 @ 22:26:26
URL: http://kidod.blogg.se/
Postat av: André

Hejsan vad söt du är med din nya piercing =)

2009-06-25 @ 22:27:20
Postat av: Sandra

Jag tror me det Kidod, måste varit väldigt grym fast jag inte trott det men men karma is a bitch =)

2009-06-25 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0