Blev inte riktigt som de va tänkt..

Jag kunde åkt upp till Karlshamn o supit ner mig med Melina men jag pallar inte köra hela vägen upp dit lr ta tåget så jag fick skippa den idéen, inte lätt o va lite seg...

Kunde varit med Marika o festat med dom men deras bil in till Malmö va full sen så palla...Jag känner ju inte mig lite i vägen om dom ska försöka fixa skjuts o grejer till mig med så skippade det oxå...

Försökte ju ta livet av Tess idag genom o nästan krocka me henne men dom ska oxå festa idag tror jag men fick inte tag i henne nu så vet inte hur de ser ut..Orkar jag ens ta mig in till Malmö asså?

Vet att jag söp igår o åkte taxi Malmö runt men ska jag verkligen sitta hemma ikväll för det?
Räcker de me en fylla på en helg? nee fan jag e festasugen...
men samtidigt kan de va bra o sitta hemma oxå juu..Lr jag vet inte, jag vet ingenting...

Får la se hur de slutar, skit samma egentligen,..en hemmakväll har ingen dött av...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0