Ännu mindre vad jag tänkt

Skippar alltihopa idag faktiskt...

Skippar gayklubb o hela köret..

Sandra ringde o frågade om jag ville supa me dom o hänga med ut o dom hade skjuts så jag kunde supa jag me men efter testat kläder en stund så kände jag att nej jag har inget som e snyggt till en klubb...Hittade förvisso nåt som hade passat sig på en finare klubb men det var 30 min efter jag satt att jag inte skulle med...

Letar istället lite ledigare kläder o ha till gayklubben, hmm nee inget som kändes bra alls o jag känner mig inte så jätte på g heller nu efter o stått o prövat massa kläder fan...Känner mig ba svullen o brunhårig haha..
Får stressatack o kräks me, inte ovanligt dessa dagarna men men de går la över..
Så nu har jag tackat nej till o dra dit me iaf...

Hade varit najs med en myskväll ikväll men ja min kudde får va det sällskapet...

Morgondagen ska vi göra så att jag ska fan åka o shoppa asså, jag måste ha mer kläder..Nya kläder har jag men jag ska ha nåt mer...Nåt som jag faktiskt kan bvara slänga på mig sådär o känna mig snygg i...Just nu tror jag dock de har lite med att jag har så kort hår o göra...De mesta e snyggt när man har långt blont hår men med kort brunt känns de inte likadant helt enkelt...Gillar mitt hår men ja måste köpa andra kläder haha, lite mer nedtonat o inte så himla starka färger..

Nee ska lägga mig på soffan o kolla på en film istället...Känns som de blir lika bra det...

pusss haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0