wihoooo

Åhh han e så underbar faaan...Dom kyssarna ger en fjärilar i magen...
Hur rädd jag än är för o bli sårad så skiter jag i det o ja jag får la kasta mig ut, slår jag huvvet i nåt så gör de inget...
Men ska ta de lugnt så inte jag pajjar nåt...Vill inte rusa in som en virvelvind precis även om jag kan beskrivas som en mindre tornado när jag har alkohol i kroppen haha..
Bara svårt för mig o hejda när en person kan få en o känna sig så avslappnad, jag kan vara mig själv o va flummig o knasig o de gör inget o jag skäms inte...Det e så sköönt o känna såå..

Jag e en fjolla så e det helt enkelt hahaha...fjolla fjolla fjolla fjolla la la lallaaal alaalaaa...

Nu ska jag glo på tv me brorsan sen sova...

Sov sött

Kommentarer
Postat av: Melina

Hahaha...din lilla fjolla!!

2009-07-30 @ 14:42:11
URL: http://www.melinaofsweden.com
Postat av: Sandra

Hahahaha hej på dig me Kungen av fjollor ;)

2009-07-30 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0