Västervik o liket..

Helgen gick hyfsat fint förbi, åkte första klass upp till Västervik och ja resan gick fint förutom att de va en aning svårt o hitta o vi fick åka buss o grejer...
Kom dit torsdag kväll o möts av Lina o Tequila o ja vila va de inte snack om utan vi skulle ju ut o festa direkt så de va ba på det...Blev dock trött o irriterad men allt eftersom kvällen gick o drinkarna åkte ner så blev jag på gott humör o full som ett as...Dennis repilk för kvällen var ju - Blev du svartsjuk?  Jag svarar öhh nej o får tillbaka, hon bruden hade samma sånt hår som du hade innan...Hahahaha notera att aset o jag e inte ens ihop o kommer aldrig bli...

Fredagen gick fint o jag blev aspackad o hade skitkul men lördagen va mindre katastrof, jag fick köra en raggarbil som e känd för att vara den fulaste i Sverige..Va aldrig nykter i Västervik säger jag bara...Så fort jag slutat köra bilfan så halsade jag en halvliter vodka redbull o sen åkte jag hem o la mig hahaha..

Dennis har varit halvgrinig nästan hela helgen för han har haft ont i magen så varit rätt bull men men de va roligt med sällskap där oxå..

Lina har bjudit på massa o vi har haft de väldigt trevligt faktiskt trots pms från diverse håll...Lina har helt enkelt varit underbar och hennes snubbe har stått för skrattattackerna hahaha...

När jag kom hem igår gjorde jag väl de pinsammaste o trilla i trappan när jag skrev sms o jag va spiknykter hahaha

Nu ska jag ha paus va de tänkt för imorrn åker jag upp till Blekinge för att umgås med svinen o ja min familj då me haha..

Ska slänga in lite hemska bilder från helgen, blev inte så många för jag o ta upp en kamera ur min extremt stora väska är inte prioritet 1...

Kommer fler fulbilder efter Östersjöööö...

Puss haj


Lina o hennes karl hahaha


Ja vad ska jag säga? Bilden talar för sig själv hahaha


Dennis fick dricka vatten för o kunna hålla sig i skinnet haha



Haha denna kan jag bjuda på, va lite överfull där jaaa









Den här bilen hade gått igenom besiktningen o polisen garva åt mig när jag kom me hela fanskapet fullt me fyllon hahaha men de va de värt...För Linas skull =)

Kommer snart igen Lina o festar haha utan mongon...

Kommentarer
Postat av: Robin

fin bil :) skit het skulle köpt den om jag haft plats för den, haha

2009-07-24 @ 00:59:50
Postat av: Sandra

Hahaha ja visst e den snygg :D

2009-07-24 @ 14:39:38
URL: http://slusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0