Tänker inte klaga..

Åkte hem till skåne idag för en speciell persons skull men nej det blidde inte som det ville sig men ja de kan va skönt med en hemmakväll oxå faktiskt...Jag orkar inte spela spel lr jaga så kastar vidare bollen..
När man känner sig oönskad så känns det bara dumt o ja ringa o smsa ju..
Får väl se hur det slutar, vill inte det ska sluta men nu är det inte upp till mig längre...

Blev pirrig i kroppen av samtalet jag fick i tisdes men när man sen inte hör av sig mer blir jag både osäker o ja nyfiken på varför...Folk kan ju ljuga de e väl inte det jag menar men tror inte det om honom helt enkelt..
Kan en person verka så äkta men sen inte vara det? Ja tiden får väl utvisa det..

Kan bara säga han är sjukt söt o vad det än är som sker så på nåt sätt hoppas jag att jag får veta vad...
Det kanske inte ens är nåt utan bara jag som e hispig men ja som man säger man ska följa sin känsla o min känsla säger att det är något jag inte får veta som gör att jag nog tror fel om saker o ting...

Ja nog om det jag kan tänka mig gul o blå på det men blir inte smartare för det heller...

Jag har städat idag, de ni o jag har rakat bena haha det är en stor bedrift...

Förnyat mitt abonnemang me så snart får jag en ny telefon ja jävlar...

Ska göra potatismos nu hade jag tänkt o kolla på mumien filmen för 500:e gången men jag gillar mumien filmerna så de gör la inget...

Lägger ut en egobild bara för sakens skull ;P

Puss puss



Förresten kom ju på att vi ska bjuda lite på MELINA med...
Dessa bjuder jag på åt henne hahahahaha..Älskar dagg

För att se denna stjärna i en snyggare variant gå in på www.Melinaofsweden.com



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha, det där var fan ett slag under bältet som kändes som 1000 hammarslag i ögat!! :P

2009-08-04 @ 18:52:57
URL: http://www.melinaofsweden.com
Postat av: Sandra

Hahaha du skulle inte använt min mobil ;P Jag fullkomligt älskar bilderna hahaha

2009-08-05 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0