Skum skummare skummast

Underbara dagar absolut..
Känner mig en aning snygg för tillfället men en aning ful oxå men mest snygg.....
Ska lägga upp bilder från helgen me hade jag tänkt så kan ni glo på dom istället för att jag ska behöva skriva massa..
 
Jag vill väldigt mycket ha tror ja, men som vi sa det får bli en annan da...

Jag trivs för tillfället, var dock hos läkaren idag o jag har antagligen magkatarr..Ahh skit samma jag får behålla nästan all mat nu iaf så...

Har inget roligt o säga alls, har ingen lust o blogga om mitt liv för tillfället för de känns som mitt liv e hemligt just nu..
Kan bero på att jag inte ens själv vet vad som händer i mitt liv just nu...

Nej ska vila snart asså, pratat me Melina i X antal timmar nu lr vi har inte pratat så mycket egentligen..Vi har kollat på tv ihop o skrattat åt fjortisbloggarnas stavfel typ...
Ska fortsätta titta på tv me henne nu men ska nog sätta undan datan...


Är man mobbad så är man hahaha



Man kan vara snygg efter en halvliter vodka me =P

Kommentarer
Postat av: André

Du är alltid snygg

2009-07-08 @ 14:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0