Nej nej nej nej

Jag tänker inte gnälla, va med om en sån i mitt hjärta extremt hemsk sak igår men jag orkar inte gnälla om det lr ens berätta det utan vi skiter i det o så lägger vi ut lite fyllebilder från Östersjö istället...

Försöka flyga??


Before cider i ögonen


After cider i ögonen hahaha

 
Asgrymt paraply asså


Hmm är det en langosvagn lr? hahaha


Vi får visst inte plats båda på bild haha

 
Undra va jag glodde på lr om jag kunde se nåt alls? haha

 
Gubbvarning helt enkelt haha


Tuttdamerna


En bonde o en polack, de funkar bra ihopa de haha


Karlar snapsar på den Friska Fisken haha


Såhär ser Tintin ut när han druckit för mycket hahaha

Kommentarer
Postat av: Melina

Hahahaha...vafaaan...ditt jävla as!!

2009-07-21 @ 23:51:28
URL: http://www.melinaofsweden.com
Postat av: Sandra

Hahahaha alla bilderna ligger på Facebook me..Du får bjuda på den för jag såg ut som en mentalpatient på din hahaha

2009-07-22 @ 02:00:05
URL: http://slusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0