Hmm neej

Tror jag förhastade mig lite där....Skyller på tillfällig sinnesförvirring...Vägrar bli sårad..

Haft en underbar dag med min bror, vi har garvat, fisit, solat o han har lagat hamburgare o vårrullar...
Jag har inte gjort något förutom bossat me han haha..
Han har förvisso ökat min lebbfobi genom att anklaga mig o Melina för o vara ett kärlekspar så nu ska jag aldrig mer krama Melina hahaha..
Är riktigt skönt o va hemma när päronen is away..Mat i kylskåpet, ingen som gnäller, röka när man vill, brorsan som sällskap och min underbart fula katt som sover konstant...
Nästan så jag inte vill hem till Skåne för tror jag kommer bli dissad ändå men tänker nog ta risken o köra hem iaf, finns la annat o göra om han ställer in..vill dock träffa honom det tänker jag inte förneka..

Vad mer ska jag klottra ner här då? Jag skulle färga håret karamellbrunt idag o ja min utväxt blev karmellig men resten e fortfarande svart fan..Får nog köra sån där avfärgningsfärg o sen färga det i nån fin brun...

Ja det händer ju inte så mycket här, dagarna rusar förbi o jag har verkligen vilat denna veckan..Landade på botten o började klättra upp igen o nu känns det som jag kommit en bit på vägen...Är på gott humör o känner mig energisk haha..
Jag har börjat låta som en fjolla ju detta e inte bra alls men som sagt jag e en fjolla så let it be meee..

För att dokumentera lite oxå, fick klagomål på att jag aldrig hälsade på en viss person tillräckligt ofta i hennes videoblogg..Nu har jag varit här en vecka, vart e du MELINA? Här får jag ta stryk o bli kallade lebb när du e lika mycket inblandad i den här homohärvan som jag är hahahahaha...

Nej jag har haft en skön vecka trots att jag inte gjort särskilt mycket så har inget o klaga på, saknar mamma lite faktiskt trots att hon e extremt gnällig så e hon rätt gullig...

Känns som sommaren e slut nu på nåt sätt, som att denna helgen e den sista på sommaren o nu ska man hinna med allt lr nåt..Jag vill inte att sommaren tar slut lr jo de kan va skönt me med tanke på hur den varit men jag vill inte min semester ska ta slut...Jag ska inte klaga dock för jag har ett bra jobb o sköna arbetskamrater men jag e såå trött på o jobba..
Men men som sagt sommaren e snart slut o jag ska tillbaka till jobbet igen sånt e livet o jag överlever det alltid :D

Ha de fint alla mina fans hahaha

Pusssa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0