Fyyy fan va trött jag e..

Palla gå upp tidigt asså lr ja jag satte klockan på 8:15 men kom upp 9:21 haha så trött jag eee.. Ska aldrig mer boka tvätttid på morgonen...
Jaha idag ska la dagen tillbringas me o städa o tvätta, mina favoritsysselstättningar fan..Måste ha städat innan jag drar till Blekinge ju...Me tanke på hur slö jag e just nu o mår som en bakpotatis så känner jag ju inte för detta men ba peppa helt enkelt..Måste dra upp idag me för bilen ska fixas kl 7 imorrn...

Fan jag e helt slut asså o vet inte vad fasen jag ska skriva, kommer bara massa svärord haha..

Ska nog lägga ut lite fler gamla bilder från digitalkameran, hittade riktigt fula o gamla bilder hahaha...

Om ni undrar varför jag skriver blogg istället för o städa som jag sa så e ju det för o dra ut på det lite för jag haaaaaatar stäääda...

Skriver mer sen puss haj

Jag o ja mitt ex helt enkelt haha kolla så smala ögonbryn jag har där OMG


Ser ju inte alls ut som en pundare lr så haha



Hahaha världens fulaste "lillebror"







Hahahaha denna e ju mobbad asså, Sussu vi va inte bra på egobilder haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0