Sån helt underbar helg asså

Min helg i Blekinge va helt perfekt fan...
Ínga bråk me mamma lr pappa, jag o Melina blev skitfulla o hade extremt roligt..
Den va ba så galet jävla rolig o jag e så jävla vriden att jag borde inte tillåtas dricka alkohol..

Kom dock tillbaka till verkligheten o allt det för tillfället innebär o de drog ner mig lite men lever på minnet av helgen o längtar tills nästa gång istället...
Behöver bestämma mig o behöver snacka me dig, jag vill veta vad du känner o va du tycker juu..

Men men nog om allt sånt, livet får gå på som vanligt än så länge...

Så här sitter vi "bloggisar" när vi äter salladsmiddagar o irriterar oss på fjortisar...


O såhär snygga e vi sedan när vi ska ut o sjunga Joelbitar




Kvällen va ett enda röj rakt igenom............HÅLL KÄFTEN KATARINA

Kommentarer
Postat av: André

Låter trevligt sötnos

2009-02-18 @ 01:18:40
Postat av: Melina

SLUUUTA...jag heter Wilhelmina!!!

2009-02-18 @ 11:49:10
URL: http://skye-myrehab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0