Sammanfattning.se

Så nu sitter jag här över en månad sen jag skrev nåt o nu ska jag hänga ut mig själv o berätta alltihopa..
Finns ju nämligen ett par anledningar till varför jag inte skrivit..
Det är ju inget roligt heller o min blogg brukar ju vara full me bara rubbat skit haha men men Januari 2009 har bara varit rubbad o inte de minsta rolig..

Nyår gick fint förbi, jag o Melina söp ner oss tyvärr blev inte Melina riktigt packad förrens vi kom hem haha men vi hade väldigt kul iaf ja hela veckan var rolig..
Mitt tangentbord e fortfarande kasst så kan ju säga att de gör ont i fingrarna o skriva haha..

Jag har sagt jag varit sjuk o ljugit mycket om vad som hänt fram o tillbaka men tänkte avslöja alltihopa oavsett vem som läser o inte läser..

Tror knappast jag ska gå in på några detaljer så blir ba en lista me skit haha

1. Min bil gick paj o de kostade sin slant

2. Läkaren ringer från Malmö o säger du ska operaras snart (njurproblem)
 
3. Gör ett graviditetstest o min värld rasar samman

4. Massa bråk o skvaller på jobbet gör att mitt huvve får flipp

5. Gör en abort

6. Går åt helvete me snubben

7. Måste in till sjukhuset igen efter att jag haft ont i över 5 dar o de tyckte dom va konstigt

8. Blöder konstant varje dag i 2 veckor

9. MIN BIL PAJJAR IGEN

10. Förväntade mig en grym lön men nej det blidde 4000 mindre än jag förväntat mig så mina shoppingplaner går i kras

Allt börjar gå bättre nu iaf men jag mår fortfarande piss för all stress o press men vet ni vad jag fyller 24 om en vecka o då ska allt bli annorlunda...
Inget ska kunna rubba mitt glada humör mer, jag är Hulken på hög nivå...
O jag har ju alltid min 50 åriga alkisgranne o hänga me om de skulle behövas juuu höhö..

Ska hem till Blekinge nu på fredag o göra livet osäkert haha, fyller år på måndag så ska hem o tigga cash såklart
Käka middag me Melina o kanske ut o göra Karlshamn osäkert me..
Jag dricker ju aldrig typ men jag e så festasugen att de ska fasen supas till helgen wooooha lr va man säger haha..

Nu ska jag inte skriva mer idag för nu vet ni så skriver mer när jag kommit upp på topp igen o när jag garvar varje gång jag skriver..




En fylla e faktiskt värd sin vikt i guld ibland särskilt när där finns bildbevis

Ha en underbar dag! ! ! 

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0