Längtar lite faktiskt

Jag fyller år på måndag så det e ju snart dåå vaaa..Fyller 24, lite skrämmande men ska satsa på ny kula då...
Ska träna imorrn, sen till jobbet o slita hela dan och natten såklart ( vet inte vad jag tänkte när jag la schemat) sen hem på morgonen o fixa lite sen upp till Blekinge o klippa mig sen på äventyr me Melina.. Äventyr just nu = Melina ska köpa träningsbyxor o vi ska äta middag på Todde´z HAHAHA

Ska ha lite kalas på lördag, är inte förtjust i kalas utan egentligen rentav hatar jag dom men jag gillar få presenter o då måste man ha kalas..Jag kan stå ut inga probs...Tänkt att vi ska supa på kvällen me så de blir nog fin fint...

Känner mig som en prinsessa nu, vet dock inte om en prinsessa måste färga sitt hår själv, stå o plocka överväxta ögonbryn, vaxa ansiktet (inte hela då asså), slänga på cellulitkräm och brun utan sol för o känna sig snygg men jag måste det iaf hahaha..Så nu känner jag mig piffig som fasen o mår prima..
Har dock helt glömt bort vad det var jag egentligen skulle skriva här som va så viktigt att jag loggade in kl 23:40 men what the hell jag tar en cigg o ser mobbad ut medans jag sitter här o ändå luktar kemikalier..

Ska iaf bli extremt roligt o komma hem ett tag, 2 månader sen jag va i Blekinge så saknar min KÅMPIS och min familj veery much...

Kommer inte riktigt på vad de va som jag egentligen skulle in o skriva så skit samma måste sova nu annars orkar jag inte stå o babbla samtidigt som jag svettas imorrn..

Om någon kan baka så baka gärna en sån här tårta till mig TACK PÅ FÖRHAND hahaha

Sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0