Drama ohh drama

Alltid så mycket snack, folk borde börja på tjack höhö..
Nee skämt åsido så trött jag e på allt snackande tur de inte e bland mina vänner iaf...
Älskar mitt jobb men ibland hade de kanske varit skönt me en paus...

O vet ni vad? Cappucino på Mcdonalds är väldigt gott

Ska vi åka o fika på Mcdonalds?

Igår fixade jag håret o sånt för o få känna mig lite snygg så tänkte lägga ut en bild jag tog bara för det, har inte fotat mig själv på evigheter men igår kändes de bra...Tog några sexiga bilder me men känner inte för o lägga ut dom här just nu haha..
On the way back to the top


Kommentarer
Postat av: Kristofer

Cappucino på OKQ8 är godare!! :)

2009-02-10 @ 17:13:13
URL: http://psydome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0