Vilken traaaadig dag..

Hittills är den dagen astråkig, jag har inget o göra o vet inte vad jag vill göra heller va fan...
Sååååå trååååååkig dag..
Borde stannat i Blekinge, faaan me att jag blev hitlurad...
Nu har jag ju tvättid imorrn o känns knas o åka upp sen tillbaka ner hit i helgen igen...
Jaha så vad ska jag göra idag då? Jag kunde ju faktiskt skärpt till mig o gjort nåt givande som dragit upp till gymet där jag inte varit på typ 2-3 månader, jag kunde iaf gått ut på en promenad lr städat lite..
Men vet ni vad jag tror jag kanske ska göra hehe...Jag kanske borde bada badkar sen laga god middag =)
Är inte så sugen på att dra mig utanför dörren liksom fastän jag borde o vill egentligen så e jag inte alls sugen på det...

Jag vill ligga inne o glo o lite sällskap hade ju inte varit fel men nej då måste jag ju klä på mig o grejer o de vills jag inte heller...
Ska nog röka satan o ja ligga o glo helt enkelt haha..
Jaa se nu regnar det me så klart jag inte ska gå nån promenad heller...
Men gymet borde jag dra till men e ju helt slut i huvvet..
Jag måste börja gå upp tidigare o kanske till o me börja planera mina dagar lite, jag hatar planera men det kanske hade varit bra för mig vad vet jag..

Jaha nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ju..
Har ju inte hänt nåt värt o skriva om...
Hahaha FAAAAAAAAN va negativ o arg jag låter....De e jag inte, jag har bara en trött på livet dag o önskar att jag hade en betjänt som lagade mat o fixade grejer haha..

Jag har min lilla berg o dalbana, upp o ner upp o ner upp o ner upp o ner...Nu e jag nog på en raksträcka tror jag hehe..

Ja men de e ju jag så vad ska jag säga? tycker ni jag e galen så tyck det då, sen när blev jag tvingad o bry mig hahaha
Nej jag e ju galen så e det bara, jag vet ju varken upp lr ner på mitt eget liv men liksom behöver man veta det sen då?
Kan man inte gå runt o inte veta? Det finns folk som e 40-50 bast som fortfarande inte vet..
Hade varit skönare att veta kanske men nu gör jag ju inte det så det är inget konstigt me det, de jag menar inget konstigt med det...
JAG ÄR INTE KONSTIG BARA JÄVLIGT ÄRLIG..
Ja för det jag menar, tror typ asmånga tänker så men ingen säger det..annars är det väl så då att jag e knasig haha..
Men jag vet inte vad jag vill..Vill ni se min vad jag tror jag vill lista? Random ordning på allting nu då asså..

x: Flytta till Norje ett par månader o jobba ihjäl mig o bli rik
x: Träffa en sån där underbar karl som flyttar med mig till en vintage lägenhet i Karlshamn
x: Träffa en sån där underbar karl överhuvvetaget haha
x: Va singel o jobba ihjäl mig
x: Flytta till Tyskland för där finns billig sprit haha
x: Skaffa en hund lr katt

Ja det var en del av all skit mitt huvve funderar över men grejen är att jag har det bra här o jag har fast jobb o allt det där så egentligen ska man väl vara nöjd liksom..
Jag e nog en aning trött på att vara singel tror jag, hur patetiskt det än låter så e jag trött på det...
Kanske borde gå med sån dejtingsida haha...Fy fasen då kan man ju undra vad fasen jag tänker på men men många som gör det, tror bara inte jag kommer göra det..
Gillar inte det där o känna att man letar, det ska ju bara komma dyka upp oväntat du vet..
Tänker iaf inte bli sårad igen detta året..

Jag kanske ska sluta tänka så mycket, kanske inte ska tänka på vad jag vill utan vad jag har o vad jag kan göra med det..
Behöver komma tillbaka o börja jobba med asså, ruttnar ju bort av o inte jobba egentligen..
Skönt som fan har de varit men ja man måste jobba o jag kan inte slappa ihjäl mig asså...

Haha vilket skumt inlägg detta blev, imorrn kommer de säkert vara nåt som handlar om hur glad jag är o hur mycket jag älskar livet haha..

Helgen blir fartfylld iaf, då e jag duktigt uppbokad...

O som Melina säger haha Ta detta med en nypa salt, jag har en konstig dag..Hälften är nog ironi o resten är mina fingrar som babblar osammanhängande haha..

Pusspuss

Detta är min låt o jag älskar den, haha blev på bra humör nu när jag hörde den o lyckades lägga in den här ;D
Tänk vad de lilla kan göra mig glad, kom ihåg det du :P


Kommentarer
Postat av: Melina

Norge stavas med G och inte J...hahaha..du kanske skulle joina kissie och dom nu!

2009-08-12 @ 16:52:03
URL: http://www.melinaofsweden.com
Postat av: Sandra

Hahaha din bitterfitta sluta va avundsjuk nuuu hahaha

2009-08-12 @ 17:26:43
URL: http://slusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0