Vilken sleeeeten dag asså..

Vaknade och det kändes som jag hade druckit 500 lite öl lr nåt, jag va nykter juuu..men det klart klockan blev mycket efter långa samtal med Melina mitt i natten o sen blogga om Malmöfestivalen tog ju sin tid haha..
Att man ska behöva tänka så mycket för att komma ihåg saker..

Mitt minne är fiskpinne det förnekar jag aldrig...

Ligger i soffan o glor nu, det enda jag gjort hittills är fiskpinnar med mos haha...Mitt pålägg var slut så ville ju inte käka mackor o klockan var ju ändå lunch när jag vaknade så varför inte helt enkelt?

Känner att jag vill nog snart ut o dansa, är sjukt sugen på att flumma rundor på dansgolvet som vanligt..
Orka dansa seriöst hela tiden, man ska ju bjuda på sig själv eller hur Melina haha..
Kan berätta om sist jag o Melina var ute i Karlshamn o röjde sönder ett ställe..
Vi blev extrem fulla o det säger jag inte med stolthet utan mer va fan höll vi på med haha..
Fulla som strutar drar vi in på Companiet o där får vi kämpa för att få ner EN enda drink för då var vi redan så fulla att vi pallade knappt stå men för att göra det bästa av situationen drar vi ner o dansar..
Det skulle vi så inte gjort för först dansar vi nån extrem snuskdans så alla tjejer på dansgolvet flyttar sig till andra sidan så vi får ett halvt dansgolv för oss själva...Vi säger att de var för vi va så snygga så dom kände sig hotade hahahaha...
Efter detta så kommer värsta studslåtarna så jag o Melina hoppar som galningar på nåt konstigt sätt, du vet såna skumma konserter där folk hoppar på varann o ser ut som dom tagit en jävla massa droger SÅ SÅG VI UT hahaha..
Jag hoppade in i en vägg o vakterna glodde som galningar så vi kastade in handuken o fick åka hem, blev dock en varsin trillning på vägen..
Men fasen va kul man har med kära vänner :D

Therese ringde nu så jag tappade koncentrationen lite haha, vet inte vad jag ska skriva nu men ska lägga ut bilder senare idag på de nya kläderna jag fick hem..

Lägger ut en bild från igår, visst e jag snygg där? Undra om jag e så snygg egentligen asså..Hur e det me självförtroendet snäckan? haha


Kommentarer
Postat av: JOLIN

sööt ! :D

2009-08-16 @ 15:46:11
URL: http://joolins.blogg.se/
Postat av: Linda

Vill passa på o tipsa om min webshop http://www.beautyinsideout.se

2009-08-16 @ 16:06:28
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Ida

härligt :D Jo det är bara bra med mig också. vad händer för dig idag då? =)

2009-08-16 @ 16:32:09
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: JOLIN

sv: varsegod!:D

jo vi får hoppas på det, puss :D

2009-08-16 @ 16:58:33
URL: http://joolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0