UNDERHÅLLA ?!!?!?!?! WTF

Palla alla jävla töntar på min msn för tillfället, var fan kommer dom ifrån?
Jag var uppe halv 5 inatt o kunde inte somna om förrens typ 9 så jag e rätt grinig idag o så skriver folk " Heey söt vill du sätta på camen? Sist orkade du inte buhu"  Som om jag bryr mig, jag vill inte sitta i cam, jag vill inte folk ska sitta o glo på mig va fan...Sen dom har ledsna smileysarna efter det men aaaah skärp dig människa...

Samma person frågade 10 min efter han addat mig, " När får man träffa dig?" Mitt svar blev jag vet inte vem du är så har ingen lust o träffa dig..."tjat tjat tjat tjat" SKÄRP DIG...Efter en genomgående förklaring på att jag inte känner han o han ska nog lugna sig lite så säger människan "Okey jag förstår förlåt"...
10 MIN SENARE.." Du är väldigt söt, om du kommit hem till mig o överaskat mig så hade jag ju släppt in dig"
Mitt svar blev Tack o öööööhhh okey..." Ja om du knackat på dörren hade jag bara blivit glad ju"
ÖHHHHHHHHHHHH
Oftast är ju jag på bra humör o blockar inte dessa människor för ja jag kan faktiskt ha rätt roligt åt dessa töntiga meningar men när jag e på detta humöret pallar jag inte höra..

Ett annat as skriver alltid tråkiga o meningslösa saker o svaren från mig blir mmm okey jaha mmm aaa mmm o så får jag fyy va tråkig du e ibland tillbaka..Men hallaaau när man blev det mitt jobb o underhålla folk som har noll koll på bollen?!?!?!?!?!

Ibland skriver till o me folk "Underhåll mig" WHAT?!?! Jag vet jag har humor o så men varför ska jag underhålla? VAAAAA? Skaffa polare för fan

Jag har roligt folk på msn oxå det säger jag inget om men ibland undrar jag varifrån alla puckon kommer...


Nu pallar jag inte gnälla om det mer, ska snart in i duschen o sen till Malmö så jag har rätt bråttom som vanligt...
De e alltid jag, kunde varit klar för längesen men jag e så lat o jag funkar bäst under press hehe..

Vi hörs puss


Kommentarer
Postat av: Kristofer

Du behöver mig på din msn, jag är fullkomligt normal jag :P

2009-08-21 @ 15:57:52
URL: http://psydome.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha tack..jag har många polare ;P

2009-08-26 @ 01:21:59
Postat av: Sandra

hahahahaha var fortfarande inte dig jag menade :P

2009-08-26 @ 08:07:19
URL: http://slusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0