Tillägnat Melina

En alldeles vanlig kväll när Tintin är borta är att jag o Melina pratar i telefon väääldigt många timmar..
Vet ni vad det roligaste är? Vi säger absolut inget vettigt överhuvvetaget...
Ikväll har vi skrattat åt att hon e spetsig sen fått avbryta henne i ett givande samtal om vad det finns för sorts slipningr på diamanter...Melina är spetsig, detta får hon till att hon är en diamant hahahahaha...
Så har du en spetsig haka, armbåge, röv lr knä så e de en diamant..Du är ingen kantig sten lr så utan du är en diamant hahaha...

För vidare har vi diskuterat bloggar o hur tråkiga en del bloggar är...Våra bloggar kanske me är tråkiga (kommentera gärna o skriv nåt elakt för ingen kommenterar ju fan) men vi har iaf roligt när vi skriver...O Melina har ju askul åt sina utbrott (dagen efter) hahaha...

Ja sen kommer ju mitt minne in i alltihopa o jag minns knappt vad vi pratat om de senaste timmarna o Melina vill inte avslöja för hon vet jag skriver här...

Nej men hon vill ju inte det så då letar vi upp gamla bilder nu då hahahaha...

Hahahahaha älskar detta as...Jag bjuder på detta, Melina hade kameran så då blir det på detta vis hahaha..
Lovar att lägga ut fler fula bilder på mig själv snart oxå, kan inte hjälpa jag har fler fula på Melina bara haha..





Kommentarer
Postat av: melina

varför ska jag alltid vara så dunderpackad? Har jag inget mellanting och normalt beteende någon gång?!!

2009-08-07 @ 02:01:14
URL: http://www.melinaofsweden.com
Postat av: Sandra

Hahahah varför ska man ha det? Ingen mening o vem ska jag då lägga ut fula bilder på? hahaha

2009-08-07 @ 02:17:49
URL: http://slusk.blogg.se/
Postat av: melina

revenge my friend! revenge!

2009-08-07 @ 02:34:34
URL: http://www.melinaofsweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0