Okey nu har jag gjort nåt nytt..

Haha efter att ett par stycken frågat om bloglovin så tänkte jag att ja de får jag väl skaffa då så ja nu har jag helt enkelt skaffat det..Sen e jag inte hundra på hur man använder det men de ska la gå o fixa haha..

Har suttit i telefon med Melina i 2 h nu, hon kollar på vargar som parar sig o jag spanar runt efter lite höstfynd på nätet..
Ska lägga ut lite på vad jag hittat sen o se om de e nåt o ha lr inte =)

Förstod iaf hur man la ut en länk så den får ni haha..resten får lösa sig med tiden o när nån annan gör det för jag kan inte sånt hära haha..


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: jimmy

Sv: Haha tro det eller ej men jag ska bli 22 i höst ;) haha.

2009-08-17 @ 21:19:51
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0