Jaha jaaa

Denna dagen snart slut o jag me för den delen men de e fina fisken..Jag har garvat i telefon i två timmar med Melina åt att vi sjungt låtar från ja disneyfilmer o nån Mr bombastic telefontastisk hahahaha önskar ibland vi spelat in våra telefonsamtal för då hade vi nog fan fått ett eget tv-program asså...
Ska göra reklam för hennes blogg om ni bill skratta lite åt alla konstiga bloggar hon hittar :D
WWW.MELINAOFSWEDEN.COM

Jag har jobbat hela dagen o imorrn ska jag upp kl 8 o träna så har ingen lust o skriva så mycket just nu..
Lägger in en skön låt o dricker lite coca cola istället...


Kommentarer
Postat av: Melina

oh-de-lally oh-de-lally hoppsan vilken dag!!

2009-08-20 @ 09:54:36
URL: http://www.melinaofsweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0