Jag börjar gråta snart..

Kan ni tänka er att bli terrade 2 dagar i sträck konstant dag o natt?
Kan ni förstå hur jobbigt det är o behöva slåss för sig själv hela tiden?
Kan ni ens tänka er att ni kan inte göra något åt saken för så fort ni försöker försvinner han i några minuter?
Förstår ni känslan av någon som går på en hela tiden tills man blir galen?
Tänk att inte få kunna sitta stilla lr ifred mer än 10 sek på 2 dygn..
Men det värsta att bli väckt kl 7 på morgonen för att han antagligen inte vill sova...

Kan någon bara hjälpa mig mörda honom? jag orkar verkligen inte mer...

Lägger ut en bild på honom ifall ni skulle se han på stan me...
Annars blir det ju belöning till den som mördar honom i mitt hem...
 

                  WANTED DEAD OR ALIVE, HELST DEAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0