Ja vad ska man skriva dååå

Var ett par sköna dagar i Blekinge iaf, borde stannat men gjorde ju inte det...
Tänkte mig träffa en person men hör o häpna så blidde det inte hahaha..
Men ja vi får se hur de blir nån gång, nån dag, nånstans :D
Var på grillfest istället med några från jobbet, va la rätt mysigt o sitta där o pladdra men jag blidde trött så drog först av alla..
Är sjukt seg för tillfället kan jag ju informera om men tänkte ändå berätta lite om de senaste dagarna..
Ja de senaste dagarna går ju ut på att jag o Melina haft picknick sen gått på rundvandring i Karlshamn o tittat in i fönster i hopp om att se något kul hahaha..
Annars har jag bara umgåtts me mamma o ligan...Jag uppskattar verkligen min bror han e sjukt härlig PIPEN JONSSON liksom helt underbar..Han glodde på Ice age 3 med mig, älska den filmen o så handla vi mat o va o solade...Woonderful...Han e rolig o umgås me asså..

Just det skulle ju berätta lite om min o Melinas picknick, jag fick ju en super idé att vi skulle ha picknick me bullar o kaffe så jag fixade det o drog till K-hamn..Lyssna nu noga för jag fick super idéen om picknick sen fick Melina en snilleblixt om berget vid havet vid Vägga bla bla...Min idé va ju lysande iaf, Melinas kan diskuteras med tanke på att vi blev attackerade av flygmyror hahaha helt galet dom ville äta oss juu..O ja sen fick vi hajka oss från bilen till berget haha, genom buskar o snår på våra små tår...

Nej ska lägga ut lite fulbilder nu o sen kolla på tv...
Förresten typiskt mig o gå på picknick osminkad me tanke på hur mycket fotande det blev hahaha..

Puss puss 

Enjoy säger jag bara för detta bör vara lite sol i era liv hahaha...


Här var vår picknick observera att vi inte sitter där



Här har vi den väldigt stora familjen som lånade vår picknick


Detta foto togs pga av Melinas babblande i telefon så va ju tvungen o fota lite omgivning haha



Sen börja jag fota mig själv haha



Sen börja vi fota Melina :P


Sen begav vi oss in mot stan, fick ju gå på hajk för o komma tillbaka till bilen haha



Hahaha kvällen slutade med såna här bilder och en spindel...Vi har det bra vi :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0