Ingen lust men gör det ändå...

Ja kvällen igår va lite galen men ja nog om det, det är inget vi behöver skriva här hahaha...
Ibland så blir de bråk o ibland inte men kvällen var mysig ändå..
Folk ringde mig kl 6 på morgonen haha jävla fan, vet att jag svamlade i ett telefonsamtal o sa massa skumma grejer...
Jag såg ju på telefonen vem som ringde ändå svara jag jasså det är du, vem är du? vart är jag? bla bla jag minns knappt så trött jag va haha...
En viss person sa förlåt o det blev ett snack om det..Det behövdes antagligen o ja det var trevligt o höra...
Alla blev aspackade utom jag som var nykter då o ja tur va la det hahaha..Vi kom aldrig ner till festivalen heller för den delen...
Har ingen lust o basunera ut vad som hände för en viss persons skull, det är inget jag behöver blogga om faktiskt..
Tänkte istället att jag ska lägga ut lite fulebilder från igår istället hehe..

Therese har varit här några timmar för jag åkte ju hem med hennes kort igår haha så hon fick köra hit o hämta det..
Gick ut med Kanelen o käkade gottismat, mumma..Satt o snacka en massa me, hon e skitlätt o snacka med o de känns som jag känt henne hur länge som helst..
Kan tycka det kom nåt gott ur gårdagen trots allt faktiskt, man får se allt från den goda sidan :D
Jag har inget roligt o komma med, är lite slut i rutan o tänker på allt annat istället så ni får hålla tillgodo med bilderna istället..

Nej jag ska kolla Simpsons o käka min sista snickersglass nu hehe..


Där var en massa mys med Von Stek och Von Fes :D


Där var vin och posing me haha



Hahahahaha mycket posande var det



Hahaha testade inställningar på kameran o denna bilden fastnade jag på med ett hjärta i pannan WTF !?!?!?! Hahahaha


Var en hel del andra på festen oxå men dom fick inte va me på bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0