I´ve just made a big no no no nooo

Jag kan aldrig hålla  mig va fan e det för fel? =(
Jag får inte och jag bör inte o allt det där men ändå gör jag det ändå..
Inga moralpredikningar nu tack för gjort e gjort o jag kan inte hjälpa det...
Jag får stå mitt eget kast o de e jag som skäms så ba tysta nuu..
MEN JAG HAR SHOPPAT IGEN...

Så nu säger ingen nåt om detta utan vi låter det vara helt enkelt...
Den som säger nåt nu blir jag arg på haha så tysta...
O döm mig inte för jag behövde nåt litet extra i mitt liv nu =)
O jag köpte inga skor iaf så de såååå..






Ja va ju ba tvungen o lägga upp bilder på vad för o lätta på mitt samvete som redan e hemskt...
Men jag blidde så sugen juu...Lovar o inte göra om det =)

Förresten så har Melina uppdaterat sin blogg så ni vet hehe...

Måste ner o hämta tvätten, dragit ut på det i 4 timmar nu haha..

Puss haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0