Hittat Melinas hemliga lista haha

0. (Det jag har problem med!)
1. Jag förlorar gräl med mina köksstolar.
2. jag måste klamra mig fast i gräsmattan för att inte falla av jorden.
3. Jobbet/skolan börjar ta för mycket tid ifrån mitt drickande.
4. Min doktor hittar spår av blod i mina alkoholfyllda ådror.
5. Mitt bakhuvud ömmar eftersom toalettlocket alltid faller ner och träffar mig där.
6. Jag vill verkligen tror att alkohol är en svårfunnen del av kostcirkeln.
7. Den där jäkla rosa elefanten följde mig hem från baren/festen igen.
8. Jag tror att "Två händer och bara en enda mun!" är ett livshotande problem.
9. Jag kan se bättre om ja blundar med ett öga.
10. Parkeringsplatsen verkar ha flyttat på sig medans jag satt inne i baren.
11. Varenda människa jag ser har en tvilling bredvid sig.
12. Det enda jag kan säga efter en flaska vin är just "Vin, vin ,vin...
13. Jag frågar min man var ungarna håller hus, fast jag har varken ungar eller man. Jag har just pratat med min soffa.
14. Jag trillar av golvet.
15. Jag upptäcker efter en fest att samtliga flytande tvättmedel har försvunnit.
16. Jag säger: "Jag har inte muckit för drycket!" till folk som tittar lite snett på mig.
17. Jag hoppar över lunchen eftersom en flaska vin har exakt samma mängd kalorier.
18. Jag känner inte igen min pojkvän om jag inte ser honom genom botten av ett glas.
19. Glasen missar munnen hela tiden.
20. Myggor och vampyrer får baksmälla då de biter mig.
21. Jag tror att mitt enda dryckesproblem jag har är att jag inte har en drink i handen just nu.
22. Jag börjar min presentation hos Anonyma Alkoholister med:
"Hej, jag heter... uhm..."
23. Min idé om att "dra ner" är att inte äta så mycket jordnötter.
24. Barens ägare skaffar mig en stol med mitt eget namn på.
25.Jag har problem med att hålla mig kvar på trottoaren eftersom de inte är byggda efter mitt gångsätt: Vänster, höger, snubbla, trilla.





Kommentarer
Postat av: melina

skit ner dig fröken olofsson!! Hämnden blir inte nådig :P

2009-08-07 @ 21:50:21
URL: http://melinaofsweden.com
Postat av: Sandra

Hahaha jag gör ju reklam för dig för du e så goo liksom hahaha

2009-08-07 @ 22:24:33
URL: http://slusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0