Full rulle helt enkelt

Har inte skrivit nåt på hela dagen men nu ska vi slänga in ett inlägg innan jag somnar..

Va på jobbet idag för första gången på ja 3 månader o det kändes riktigt bra, hade förvisso bara konferens men imorrn ska jag jobba..Så iaf va på jobbet från 10-15 sen drog jag hem o Therese ringer o säger kom till Malmö så ja jag begav mig till Malmö o vi drog o käka langos o kollade på Lena PH hahaha..Ja de e krut i henne iaf o Therese flummade satan..
Drog efter nån timme tillbaka hem till Therese o jag gick ut med Chanel (Kanel) så hon fick bajsa o bita mig i röven sen kollade vi nån film, Walled in..Inte att rekomendera helt knast..Men tända ljus o en Sebbe som somnar på soffan så vart det mysigt haha..
Alltid roligt o umgås me den damen o det blir mycket skratt...Det gynnar liksom haha..

Har inte så mycket mer o säga är sjukt trött o måste sova för jobb imorrn, sååå sjukt längesen man sa så lr ens tänkte så..Känns helt konstigt men ja ändå skönt...

Låter bilderna berätta resten helt enkelt :D


Såhär kan man ju göra i ett garage me, himla trevligt :D


Sebastian von stek med bananlikör juu


Therese von fes helt underbar :D


Jag ville verkligen inte fastna på bild idag asså, detta va de bästa jag hade o komma me haha


Resten såg fan ut såhär hahaha fasen

Kommentarer
Postat av: Linda

hihi vilka roliga bilder!!!

Nu har jag avslöjat vilka produkter jag håller på o lägga upp i webshopen!

2009-08-19 @ 18:05:09
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0