Faasen va gott det är ibland..

Har tryckt ner en massa sallad med köttfärsås o spaghetti...Har märkt att jag äter sallad till allt, finns inget jag inte har sallad till förutom möjligtvis fisk faktiskt..Lax o sallad e underbart ja men inte torsk fy fasen..

Sitter här nu o luktar vitlök för massa vitlök ska det ju vara i min mat, inte undra på jag e singel hahaha..
Jag får inte somna för jäkla sent ikväll alltså, kan inte vända på dygnet när jag ska börja jobba igen på tisdag ju, not very klokt förstår ni...

Sitter o kollar på The Mentalist nu, har nog aldrig sett ett helt avsnitt av detta programmet o förvisso missade jag början men skit samma..Jag lär ju byta kanal snart ändå gör jag alltid...zappa zappa zappa
Det är verkligen skit på tv idag me, sån här dag när det ska va massa bra på tv, du ska ha massa lördagsgodis kvar o folk ska skicka sms o säga fan va jag saknar dig hahaha...
Men naaaaaaaaaaj de e skit på tv, jag har inte ens minsta lilla karamell hemma o min mob e tyst som fan...
Ta de me en nypa salt haha jag mår fint o sitter som en gud i min soffa ju..

Melina har förvisso ringt o underhållt mig ett par timmar men jag e så ofokuserad i huvvet att jag svamlade mest o hon förstod mig inte haha..Hon frågade nåt om att folk verkar veta mycket o till svar fick hon - Folk smider nog mer planer än vi tror...Skulle säga att folk skvallrar nog mer än vi tror haahaha..Jag läste på msn samtidigt så därför allt blev ihopa blandat ju...
Så nu vet ni det de flesta andra redan vet, jag är totalt okapabel till att göra 2 saker samtidigt :D

Nu ringde Therese me o pladdrade lite så bestämdes att vi ska äta langos på fredag..Festivalen slutar ju då så får la va där o spana en sista gång...Kanske hittar nån 18-åring som jag rymmer iväg o gifter mig med hahaha ja den dan jag pallar inte rymma ju...

Nej jag ska slappa lite till nu, sköönt e det...


Det är verkligen sjukt mycket folk där o extremt trångt överallt men Timbuktu är så underbar live :D

Kommentarer
Postat av: Ida

hehe ja . visst känns det som om dagen går jättefort när man sovit längre än vanigt hahah :D

2009-08-16 @ 20:49:07
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Janette

Haha okey :)

2009-08-16 @ 21:31:21
URL: http://jenjanette.blogg.se/
Postat av: malin

-ja mår bara bra :D

2009-08-16 @ 22:37:37
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0