Ett samtal..

Ett samtal och det fick mig o vakna till lite...Insåg att jag inte varit mig själv på sistone, vet att folk påpekat det med men jag vet inte varför jag varit sån heller...Jag har stressat, oroat mig o tänkt alldeles för mycket...
Jag brukar aldrig stressa, aldrig oroa mig o tänker gör jag bara precis innan jag ska sova..

Men ja antagligen är det för att mitt liv varit lite upp o ner senaste månaderna, massa otur o dålig karma..
Har blivit väldigt nedtryckt på sistone oxå o jag borde varit starkare o sagt ifrån tidigare men jag trodde en vän var en vän o inte en fiende..Måste bygga upp de delar av min självkänsla o värdighet jag tappat, är glad jag gick därifrån iaf..

Har försökt hitta en utväg lr ljuspunkt i allt kaos o det har jag lagt på folk omkring mig..
Det är ju jag som ska få mig själv o bli mig själv igen inte alla andra..
Jag e knäpp så e det bara men känner mig väldigt mycket som mig själv idag dock..
Tror jag håller på att hitta mig själv igen o komma tillbaka till mitt normala jag..
Ni vet den där yrpannan som tar allt med en klackspark o skrattar åt sina egna skämt konstant...

Men det jobbigaste e nog att jag varit rädd, rädd för att vara själv...Det är verkligen inte jag, jag tror aldrig jag varit rädd för o va själv så som jag varit på sistone..Det känns konstigt men ja den rädslan har släppt bara sådär, den trillade av mina axlar o nu njuter jag av att bara ligga ensam i min soffa o lukta skunk :D
Nu känns de som jag bara vräker ut mitt hjärta o hela min galna hjärna i den här bloggen asså o ja de e ju det jag gör..
Är liksom tvungen att prata ut med mig själv o då skriver jag, sen att ni får läsa det e ju för att de flesta av er känner mig o jag har inga hemligheter så varför inte ba slänga ut allt här...

JAG KÄNNER MIG SOM JAG IGEN OCH DET ÄR UNDERBART..

I´M LOVING LIFE, ON MY OWN IN A POOR MAN´S POCKET..

Varit hos Marika hela dagen, va o kollade in Johnnys lägenhet me haha aset bor ju typ 2 hus från Marika o de hade jag ingen aning om..Fick med mig en vodkaflaska iaf fast den har jag bara suttit o tittat på hittills o undrat varför jag behövde den? Jag skulle ju dricka mindre ju haha..
Jag o Marika har suttit o asgarvat åt duvan i den reklamen för sms lr va fan det är...
Vad ska man göra idag då? Picka på tappad korv eller picka på en fimp

Hahaha älskar det..

Mitt internet dog medans jag skrev det här inlägget, som tur är sparas sånt på utkast för jag hade fan inte skrivit om alltihopa haha..
Det roliga är att modemet la av först, lite internetstrul liksom o otåliga jag tror att jag kan fixa o greja på datan så jag sabbade hela anslutningen o när modemet börja funka så inte fan går de gå in på internet ändå för de har ju jag pajjat..

MEN smart som jag faktiskt är så löste jag problemet med lite tänkande o risktagande...Vet att jag e kass på datorer o oftast vågar jag inte pilla o får nån annan till o lösa det men ikväll satt jag själv o utan hjälp o fixade hela grejen..
Måste ha mer tillit till mig själv för jag e ju smart, bara lättare o spela dum ibland ;P

Har nog blivit en massa rappakalja o babblande som ja ingen kanske riktigt förstår men det bjuder jag på haha

Nu ska jag kolla vidare på film o sen nanna kudden..

Hörs kanske imorrn..Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0