En nykter Malmöfestival..

Ja vad ska vi börja med nu då? Hmm ja vi får väl ta allt från början haha..

Fredagen:   Dubbelbokade mig så hade både födelsedagsfest och träff med Fredrik på en och samma kväll för det första..
Therese ringer först vid 14 o säger va här 16, ah tjeena Sandra kan inte stressa för hon har en inbyggd förseningsapparat haha, iaf så kom jag till Malmö kl 17:15 o då e Therese superstressad o har redan hunnit dricka 4 öl haha..Ja plus det me att jag lovat köra Figge till en polare bla bla, så det blev in i bilen med Therese o en massa öl sen bort till Katja o lämna henne där sen hämta Figge o köra han o när jag lämnat honom ringer Fredrik o undrar när vi ska ses..
Jaha ja tillbaka till festen o väntar på att Fredrik ska bli klar o hinna vistas på festen med såklart...
Sen bar det av till Fredrik, plocka upp honom o in till stan...

Kommer till stan o Fredrik vill då gå till ett speciellt tält som ligger ja andra sidan Malmö kändes det som, långt så in i helvete va det iaf o vi gick o gick o gick o gick...Jag har klackskor jävlar som fastnar i kullerstenar o sen hade jag glömt nylonstrumpr så fötterna gjorde lite ont i detta hårda skinnet haha...
Iaf så gick vi skitlänge sen kommer vi fram..DÄR VAR INGET JÄVLA TÄLT HAHA
Nej detta året var inte det tältet där, antagligen för folk inte pallade gå så långt förra året lr nåt men där fanns inget tält iaf så vi får ju börja traska tillbaka mot stan..
Hela vägen dit var jag ju kissnödig såklart så på vägen tillbaka nu går jag in på en allmän toalett, det var en allmän toalett som var fin o i bra skick kan jag ju tillägga haha..
Detta ska jag nu skriva i fet stil för det är sååå jag o göra en så här dum grej o Fredrik lockar verkligen fram mina tabbar haha..

När jag kissat klart står jag o speglar mig i de snygga speglarna o tänker vart fan är spolknappen?
Hmm skumt ingen spolknapp, men till vänster om denna lilla toalett sitter en röd liten knapp som faktiskt ser ut som en spolknapp så jag tänker 2 sek sen trycker jag på den o då börjar hela toaletten tjuta..
Tänker först i 2 sek att det kanske tjuter så när det ska spolas men kommer snabbt på att nu har jag fan gjort nåt dumt så jag springer lite snabbt ut o tänker att det tjuter bara här inne så jag kan springa ut o gömma mig..
Utanför toaletten tjuter det satan o en röd lampa blinkar o har sig, folk stannar o tittar o ja Fredrik glor på mig som va fan händer hahaha...Jag satte igång nåt jävla handikappalarm helt enkelt o Fredrik hade jävligt roligt åt detta..
Undra om där kom nån ambulans sen haha..
Nog om den saken det är en typisk Sandragrej o göra så vi bjuder på det...

Vi går in mot stan igen då o går o skrattar åt min toalettincident, hamnar på Harrys där Fredrik börjar fixa me disken ( Han jobbar extra där på helgerna vanligtvis) o pratar med halva stället med så jag står där o ser ut som en övergiven bananfluga..Ahhh han kom efter ett par springrundor fram o tillbaka o sen satte vi oss ute vid ett bord o pratade hemligheter o rökte massa cigg o jag åt en skitäcklig nöt..
Therese o kompani ringer ett par gånger o p-huset vi parkerat i stänger 24 så jag drar tillbaka till festen o där var det fullt ös o en aning kaos..En rätt sur o full dam haha, en underbar dam dock måste jag tillägga...
Efter en stund där drar vi oss in mot stan o tänker dra till Harrys men i o me att det var 27 så fick vi inte komma in, Therese är 21 me så vi var för unga..
Therese börjar bygga upp en ännu argare min o helt plötsligt är hon på väg att flyga på nån brud o sen försvann resten av gänget så ja vi står där o fattar lie noll...Hittar dom på en bar o så ska vi gå in, då går Therese först o vi får inte komma in för det är 25, sitter utanför o Therese har flipp men efter en stund testar vi igen o då går jag först...Hahaha då jävlar kom vi in utan nåt problem va fan...
Är där en stund iaf o jag flumdansar runt i min boyfriendkavaj hahaha...

Tar sen en taxi tillbaka till Katja för o hämta hemnycklar o min bil, då ringer Fredrik o är full som en gammal höna o vill följa me mig hem..Drar bort till Therese o så står vi utanför o väntar på Fredrik som ska ta en taxi dit..Under tiden gör sig Therese som oxå hon är full som en höna bekväm i mitt bagage o där sitter hon o vägrar gå upp haha även när Fredrik kom skulle hon sitta kvar men fick till slut upp hönan o sen drog vi hem...Blev lite fyllesnack från en viss person på vägen hem, gulligt men fortfarande fyllesnack haha..

Det var en händelserik kväll kan jag ju säga o jag har inte ens tagit med hälften av detaljerna hahaha..

Lördagen:  Bestäms att jag ska komma till Therese kl 17 men blir sen som vanligt o sen ringer Therese o behöver en tupplur så tiden skjuts fram till 20 haha..Jag va ändå en 20 min sen dock men körde Tim o hans brud till nån fest..

Kommer till henne iaf o sen slappade vi på soffan en stund, bestämmer att det blir lite strosande på festivalen och kolla på Timbuktu..Efter en stund dyker Sebbe o Daniel upp fulla som fasen, Daniel iaf uscha..
Han somnar på soffan o jag passar på att måla hans naglar rosa o sen lägga på lite grönglittrig ögonskugga hahaha skitsnyggt, kommer bilder längre ner...Jag älskar verkligen älskar o vara jävlig hahaha...
Väcker liv i han iaf o drar ner till festivalen, parkerar i ett p-hus o sen går vi rundor o hamnar på Stora torg där Timbuktu spelar..Han är helt underbar live förresten..
Daniel upptäckte förresten nagellacket när vi kom ner till stan haha, helt förstörd blev han haha o då visste han inte ens om ögonskuggan...
Den här människan går oxå o extremtafsar på mig o vill att det ska bli "vi" va fan de nu betyder hahaha...

Efter lite langosätande o gående så drar vi tillbaka till p-huset o där står typ 20 pers o grindarna är låsta..
Då va ju grejen såhär att den stora skylten står det 00-24 men på en pytte pytte liten skylt på en pelar jämte står det 06-24 baaaaaaaaaaaaaaaaah...En vakt kommer men han tillhör inte det bolaget som har hand om det bla bla o det går inte få tag i någon som vet nåt...Jag får frispel på han Daniel för han börjar tjabba om att jag inte visar intresse bla bla o jag säger jag har inget intresse av dig o ja sen går han iaf  så skönt de..
Garaget bredvid öppnas av nån boende o ja sen löste sig resten för några människor kunde då ta sig in o öppna inifrån..
Det tackar vi gudarna för, hade inte velat ha min bil inlåst..
Kör hem Therese o Sebbe o sen drar jag hem till mitt kära Eslöv haha hata Eslöv va fan..
Men såååå skönt o va hemma efter all galenskap hahah..

Det har varit en lugn men ändå händelserik helg o jag har varit nykter hela helgen..
Ja det har varit en fin helg helt enkelt...

Nu orkar jag inte skriva mer så lägger in några bilder o bjuder på dom hahah..

Puss hej


Dagens outfit hahaha jävla blixt



Dagens fejs helt enkelt haha massa hahaha



Katja och Therese :D


Hahaha Stekarna Sebbe och Daniel sen nån random vietnames dom träffa..


Daniels reaktion på nagellacket..


Hahaha han hade dock inte en aning om hur han såg ut i ansiktet..


Avslutar med en bild på hur min fula fot ser ut nu efter klackskorna och den extremt långa promenaden haha..

Kommentarer
Postat av: Lina

haha tack så jätte mycket ;D

2009-08-16 @ 10:24:08
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Postat av: Frida - hon som designar

Tackar så mycket :)

kram

2009-08-16 @ 14:33:56
URL: http://fridadesignar.blogg.se/
Postat av: EMZ

gud va fint hår du har! ;O

2009-08-16 @ 14:52:37
URL: http://ekallander.blogg.se/
Postat av: EMZ

du borde inte var missnöjd! jätte fint!

tack snälla söta vad glad jag blir :)

2009-08-16 @ 15:17:26
URL: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0