Dutt dutt

Jaha jaa vad ska man skriva idag då? Inte en aning faktiskt, jag har diskat och håller på me tvätten så när jag skrivit klart här får jag ner i tvättstugan igen..

Va ute i tisdes i Malmö, först Viktors sen Tisdagsklubben lr Heartbreak lr Breeze lr va fan dom nu kallade det haha..
Vi drack en hel del innan vi drog ut sen när vi kom dit hoppar jag ut ur taxin och i mina 10 cm klackar som är en skostrl för stora snubblar jag satan o trodde nästan jag bröt foten hahaha...Den bjuder vi på till alla dom som satt vid uteserveringen där..
Fredrik gjorde oss sällskap efter ett tag o Therese grät en skvätt medans Katja pratade i telefon ett par timmar..Full rulle va det haha..Gick sen bort till den där klubben o enligt mitt minne var Viktors tomt vid det laget men enligt Fredrik var det fullt haha..Jag e väl ouppmärksam antagligen..
Dansade lite sen pallade vi inte läget mer o drog hem för lite mer action o ja de blidde 3 brudar, 3 hundar, 1 ryggstöd o en del tårar...Fanns mycket vi kunde skratta åt dagen efter iaf haha..
Fick en drink av gullet med men den fick jag ju för han hoppades jag skulle vara riktigt bakfull sen hahaha..

Ja på vägen hem kommenterade några småglin att jag hade riktigt snygg röv me hahhaa..Kanske ska satsa på 15-16 åringar asså..

Kvällen va ett litet kaos men det var kul ändå, blev mycket skratt ju o någon fick sig ännu ett gott skratt åt mig haha :D

Nu orkar jag inte skriva mer måste fixa tvätt

Puss haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0