Det finns många minnen..

Finns massvis med minnen o jag försöker liksom radera de flesta men ibland så kommer minnena ifatt en, särskilt de bra minnena...

Det jag kom ihåg nu helt ut ur det blå var detta....Jag minns första gången jag såg denna videon o allt som det pratades om o ja allt som var...Tro inte jag är deppig nu, jag minns bara ;)
Minnena finns alltid där ju men dom är inte alla dåliga, man minns det bara en kort sekund o ler åt dåtiden sen blinkar man o säger hej till nutiden..

Detta är så sjukt fint och så jäkla vackert gjort att jag bara älskar det...

Kommentarer
Postat av: malin

åhw tack gumman dsm:)

2009-08-16 @ 23:00:48
URL: http://maaliiinclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0