DAGENS JÄVLIGASTE I-LANDSPROBLEM

Hahahaha sitter som vanligt i ett givande samtal med Melina, vi har suttit tysta rätt länge o gjort annat på varsitt håll men helt plötsligt får Melina flipp o ska både radera folk från Facebook o tröstäta...
Nästa utbrott kommer över att där finns ingen CHOKLADSÅS och en en gång svärs det över att hon glömt vinet i Karlshamn...
Sedan hittar hon sin fisk i frysen, ja fråga mig inte vad för fisken lr varför hon säger att fisken luktar illa o har tappat sin svans...
Efter många om o men i detta bökande blidde det glass med blåbär iaf...

Nu e hon oxå en aning gnällig för planerna för kvällen går sakta o jag har inte ens börjat komma iväg mot Blekinge..
Hahaha vi har det inte lätt men ni kan ju gotta er i dessa världsliga problem medans ni har diverse hypokondriska anfall o kärleksproblem...

Jag e lite för lat för mitt eget bästa idag asså, har ju inte tänkt sitta hemma men jag kommer ingenstans...
Tiden får utvisa hur detta slutar asså..

puss haaj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0